luni, 18 iunie 2012

Oua umplute "ciupercute"


Avem nevoie de:

oua fierte tari
rosii  - in numar egal cu ouale fierte
putina branza (eu am folosit telemea de vaca)
branza topita - am avut la dispozitie un sul si mi-a si ramas
1 castravete pe care il taiati in rondele
cateva fire de marar
50 g unt
sare, piper (preferabil alb)

Fierbeti ouale si le decojiti. Apoi taiati ambele capete, iar prin capatul mai larg scoateti cu atentie galbenusul.


Procedati in acest fel cu toate ouale.

Intr-un bol adaugati galbenusurile, branza telemea, mararul (spalat bine si tocat), untul, sarea, piperul si cam 2 linguri cu branza topita.


Toate ingredientele se mixeaza bine pana rezulta o pasta omogena. Daca pasta este prea tare, mai puteti adauga branza topita sau unt.



Cu o lingurita si multa rabdare incepem sa umplem ouale.


Dupa ce le-am umplut, deasupra umpluturii asezam o feliuta de castravete.

 Si asezam ouale pe un platou, cu partea cu castravete dedesubt.

Rosiile spalate le taiem pe jumatate

Iar partea de deasupra o asezam peste ouale umplute.


Apoi incepem sa decoram ciupercutele cu branza topita. Cel mai bine ne ajutam de un pos, sau, in lipsa acestuia, de o punga rezistenta, intepata cu o scobitoare.
Adaugam punctulete deasupra:




Felicitari, ciupercutele voastre sunt gata!

Sunt de mare efect si incanta si adultii, nu numai copiii.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu