luni, 2 iulie 2012

Aperitiv cu icre


Niste aperitive dragalase, care incanta si vazul, nu numai gustul!

Avem nevoie de:
lamai taiate rondele subtiri
salata de icre, preferabil in doua culori (icre roz si icre albe)
paine feliata neagra sau de secara
ceva rosu pentru decor - eu am folosit gogosar murat, dar merge si cu ardei rosu proaspat

Cum spuneam, dupa ce spalam temeinic, taiem lamaia in rondele subtiri


Apoi taiem painea feliata cu o forma sau cu un pahar, in rondele apropiate de dimensiunea lamailor


Ungem lamaile cu un strat de salata de icre. Eu am folosit aici o crema de somon si icre. Operatiunea necesita putina indemanare, deoarece icrele cam aluneca de pe lamaie...


Adaugam feliuta de paine



Si apoi ornam cu cealalta salata de icre si cu ardeiul rosu. Eu am ales sa fac ochi si gurita, dar lasati-va inspirate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu